3

De 10 snyggaste omslagen i min hylla

Hittade ännu en rolig idé att stjäla hos Vargnatts bokhylla, nämligen att visa de 10 snyggaste omslagen i min bokhylla.
 
Det är så svårt att fånga på bild, men texten är i guld. Det syns ju ganska bra på ryggen om inte annat. Fantastiskt omslag, och nu blev jag jättesugen på att läsa den :)
 
Denna är också oläst men så himla snygg! Det är både guld och koppar det som inte går så bra att fånga på bild.
 
Och den här då! Sååå fin. Känns som att gulddetaljer är min grej kanske? ;)
 
Gulddetaljer var det ja. Den här är så himla snygg! Och bra.
 
Och hur fin är inte den här. (Var visst lite guld på den med...)
 
Guld, guld, guld.
 
Och den här då! Är så kär i omslagen till hela serien, men den här är nog min favorit.
 
Den här tycker jag också väldigt mycket om. Inte bara för att boken är en av mina favoriter, men det passar så bra på nåt sätt. SÅ fint <3
 
Och så lite färg. Köpte den här mest för omslaget faktiskt.
 
Och sist men inte minst, den här omslagsbilden gör mig så lugn. Så harmonisk.
 
Vad svårt det var att välja tio favoriter, märkte att jag hade många böcker som är sådär väldigt fina. Tyckte jag var lite duktig som inte valde några Harry Potter, hehe ;)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 C.R.M. Nilsson:

skriven

Många fina omslag :) A Thousand Nights är kanske lite extra fin i mina ögon.

Svar: Gillar det omslaget väldigt mycket :)
Tina Håkansson

2 Vargnatts bokhylla:

skriven

Vad kul att du gjorde ett sånt här inlägg! Du hade verkligen fina omslag :) Fastnade verkligen för Jakob's colours :)

Svar: Ja, det tycker jag väldigt mycket om :)
Tina Håkansson

3 Nilmas Bokhylla:

skriven

Det finns så himla många snygga omslag. Undra om jag inte ska göra något liknande fast i videoformat. Kul idé!

Svar: Gör det! Ja, det finns verkligen mycket fint :)
Tina Håkansson

Kommentera här: