2

Bokvänspaket #1 från Malin

För ett par veckor sen efterlyste Malin en bokvän på instagram. Hon hade tänkt sig lite mer åt Owlcrate-hållet, så att man skickar en eller två böcker efter valt tema samt lite roliga småsaker också. Jag tyckte det lät jättekul och nappade direkt, så vi bestämde att vi skulle skicka första paketet senast 31 augusti och att vi skulle ha contemporary som tema.
 
Nu har jag som ni kanske förstår fått mitt första paket och tänkte visa vad jag fick.
 
 
Jag fick två böcker, och det var jag inte alls beredd på, haha. The names they gave us av Emery Lord kollade jag nyligen in på goodreads och blev väldigt sugen på att läsa, så den var kul att få! When Dimple met Rishi av Sandhya Menon har jag nog inte hört talas om innan, men efter att ha läst på baksidan så tror jag att jag kommer gilla den. Bokmärken kan man inte ha för många av, och lite godis slinker alltid ner. Så tusen tack Malin för ett fint paket!

Kommentarer:

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Vilken fint paket :D

Svar: Ja verkligen! 😍
Tina Håkansson

2 Sandra - snowglitter:

skriven

Så fint paket! :)

Svar: Verkligen, jag blev så nöjd med det jag fick :)
Tina Håkansson

Kommentera här: