1

Sammanfattning Augusti

Ny månad innebär ju såklart att det är dags att sammanfatta den förra. Jag har varken köpt eller läst jättemycket, så jag tänkte att det blir ett kombinerat inlägg.
 
Det här är de böcker som har flyttat hem till mig i Augusti.
Jag läser egentligen inte speciellt mycket deckare, men jag har hört mycket gott om Leona, så det fick följa med hem från second hand. En man som heter Ove köpte jag igen, även den på second hand, eftersom min är utlånad och inte har hittat hem igen. Är egentligen på jakt efter den i inbundet, så förhoppningsvis kan jag byta ut den framöver. Land of Stories var jag tvungen att köpa direkt efter att jag läst ut den förra i serien som var fantastisk! Både Saker ingen ser och Vi mot er har jag längtat ihjäl mig efter, så jag är såå glad att de äntligen är här! Det var ett spontanköp igårkväll när jag egentligen skulle köpa en present, hehe. Så kan det gå, eller vad säger ni?
 
 
Och läsningen då? Den går sakta men säkert framåt. Två och en halv bok har jag läst.
 
Är som ni ser nästan halvvägs i Vi mot er. Gillar den så mycket, det är bara tiden som fattas! Sakis och Land of Stories var superbra, precis som förväntat :)

Kommentarer:

1 Sandra - snowglitter:

skriven

Jag lånade ut En man som heter Ove en gång..fick den fuktskadad, ryggbruten och allmänt ledsen tillbaka. Det var SISTA gången jag lånade ut en bok! :D grrr. Vid frågan "Du som har så mycket böcker, jag kan säkert låna denna bok?"..svarar jag "Ja det kan du. På ditt lokala bibliotek." :D HAH

Svar: Ån nej men fy! Klockrent svar dock hahah! :D
Tina Håkansson

Kommentera här: