1

Nytt i hyllan i November

Först ut fyra böcker jag köpte billigt av Elin. Jonathan Safran Foer har jag haft på min to-read lista i evigheter, så den blev jag extra glad för :)
 
Ett företag vi städar på skänkte bort böcker, så mina gulliga kollegor tog med ett gäng till mig. Jag sparade inte alla, men dessa fick vara kvar.
 
Slända i bärnsten har jag fått av pappa, och resten har jag köpt i sen födelsedagspresent till mig själv/ tufft på jobbet-pepp eller vad man nu ska kalla det, haha. Jag har påbörjat They both die at the end, och gillar den mycket hittills.
 
Och sist men inte minst så har det trillat in några recex. Två är redan lästa, så det känns bra. Eller egentligen tre, eftersom jag har läst den vita delfinen innan, fick den ju en gång till i ny superfin utgåva. :)
 
19 nya böcker i November alltså. Och jag som tyckte att oktobers 15 var att ta i hahaha! Nu är frågan bara när jag ska hinna läsa allt. Har gett mig själv lästid i julklapp, (semester i mellandagarna samt ledigt vecka 2 innan jag börjar nytt jobb) och det är nog välbehövligt för att hinna med allt det här, hehe.

Kommentarer:

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Extremely Loud and Incredibly Close tyckte jag jättemycket om! Verkligen speciell bok :). Blonde måste jag verkligen ta tag i att läsa snart!

Svar: Vad kul, ser fram emot att läsa den! :)
Tina Håkansson

Kommentera här: