0

I heart you, You haunt me av Lisa Schroeder

Heartbroken after her boyfriend Jackson dies, 15-year-old Ava is thrilled to find out Jacksons spirit is unwilling to let go just yet. However, Ava soon realizes having a ghost for a boyfriend is neither easy nor fulfilling. How will Jackson react when he learns Ava is ready to move on?
 
Jag läste ju Chasing Brooklyn för ett tag sen och gillade den väldigt mycket, så jag beställde hem två till böcker av samma författare. Jag gillade inte den här lika mycket, men jag gillar verkligen hur Lisa skriver. Gillar fortfarande att läsa på vers, det passar den här boken väldigt fint. Tyckte om Avas utveckling i sorgearbetet, och älskade att man fick se hur mogen hon var i slutet. Men ändå är nog det jag gillar bäst med boken det fina omslaget. Kan knappt sluta titta på det.
 
Titel: I heart you, You haunt me
Författare: Lisa Schroeder
Serie: -
Förlag: Simon Pulse
Utgivningsår: 2008
Sidantal: 226
Finns hos: Adlibris | Bokus
 
Mitt betyg: 3/5

Kommentera här: