2

Nytt i hyllan i Januari

 
7 nya böcker hittade hem till mig i Januari. Känns bra med en lite lagom hög för en gång skull, haha.
 
Robin fick pocketogram i julklapp från jobbet, och han gav det till mig. Valde världen utan dig som jag har hört mycket gott om. Hallahem-trilogin köpte jag på bokus mellandagsrea. Äntligen säger jag bara! Har läst de två första och gillade dem jättemycket. Vålnadernas berg är sista boken i Vargbröder-serien och den har jag letat efter huuuuur länge som helst. Blev så glad när Nelly sålde den. Whichwood. Tahereh Mafi. Behöver nog ingen närmare förklaring. Sist men inte minst kom det ett recensionsex från hoi förlag, Det handlar om oss, som jag har hunnit läsa och gillade väldigt mycket.
 
Känns bra att jag redan har hunnit läsa tre av dessa, och jag ser fram emot att plöja resten.

Kommentarer:

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Hallahem och Världen utan dig är jättebra! :)

Svar: Gillade verkligen Hallahem! :)
Tina Håkansson

2 Jamie :

skriven

Omslaget till Whichwood är såå fint :)

Kommentera här: