0

De fyra senast lästa

Jag ligger lite efter med recensionerna nu igen, så vi kör en snabb sammanfattning av de fyra senaste så är jag på banan igen.
 
Jag älskade verkligen att läsa om alla mina favoritkaraktärer igen, särskilt Kenji och Warner. Gärna tillsammans, hahah. Annars tyckte jag kanske inte riktigt den var lika bra som de tidigare böckerna, men jag är glad att det kom en fortsättning. Det finns mer att berätta!
 
4/5
 
Tyckte om den här, precis lika mysig som övriga böcker jag har läst av författaren. Perfekt sommarläsning. Ingen bok jag kommer lägga på minnet dock. Gullig, men det blev liksom lite för mycket. Tyckte att vissa småsaker förstorades upp lite väl mycket.
 
4/5
 
Har väl inte jättemycket att säga om den här egentligen. Supergullig tecknarstil, och det är kul att äntligen komma vidare i serien. Men detta velande mellan Shinji och Harvey.. Lite trött på triangeldraman ;)
 
4/5
 
Tyckte verkligen om den här boken också, precis som första delen. Gulligt om viktiga saker som att vara annorlunda och att vara snäll fast det är läskigt. Den här serien ska jag försöka få min lillebror att läsa.
 
4/5

Kommentera här: