2

Nytt i hyllan i Februari

Okej. Skämskudde och 23 nya böcker i Februari. Tur det inte är bokrea så ofta haha!
 
Först ut lite böcker som inte är från rean. Två recensionsex, Det sista experimentet från piratförlaget och Vägen till El Faouar från Lange Förlag. Tack snälla! Ensam i Paris köpte jag samtidigt som jag kollade på reaböcker på ICA maxi eftersom den var månadens pocket. The Handmaid's Tale fick jag i bokvänspaketet från Malin. One of us is lying och Every heart a doorway köpte jag samtidigt som jag beställde hennes bok. En man som heter Ove och En mörkare himmel hittade jag på Second hand. Äntligen Ove i inbundet!!
 
Reaböckerna tänker jag inte ens kommentera med annat än att jag är väldigt nöjd och egentligen inte borde köpa en enda bok till i år. Men det kommer inte hända haha!
 
 

Kommentarer:

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Härliga bokhögar! :D

Svar: Ja eller hur, nu ska jag bara få in dom i bokhyllan ':D
Tina Håkansson

2 Nilmas Bokhylla:

skriven

Haha, härliga högar. Mina inköp från februari är helt galna! Tror det blev 11 böcker som inte var rea, sedan 3 från Adlibris och 1 från Bokus + typ 10 st till barnen. Och så bokvänsboken då :) Sa jag galet? :P

Svar: Hahaha herregud! sen ska man hinna läsa allt också, men det är ett senare problem ;)
Tina Håkansson

Kommentera här: