2

Nytt i hyllan i April

Jodå, som vanligt har det flyttat in lite nytt här hemma..
 
 
Sabrinaböckerna har jag bytt till mig, A monster calls har jag velat läsa länge och passade på att köpa när jag ändå skulle beställa något annat. Restore me förhandsbokade jag för jättelänge sen, sååå pepp på den! Ready player one och Scythe låg i mitt senaste bokvänspaket från Malin - tusen tack! Ska visa er resten nån dag.
 
Färjan, Dansa min docka och Bro bro breja är second hand-fynd, Den osynlige väktaren och Kodnamn Verity är bytesböcker och till sist fick jag hem ett recensionsexemplar, Ensamma tillsammans, från Mima förlag - Tack!

Kommentarer:

1 Vargnatts bokhylla:

skriven

Arlidges böcker gillar jag! Även Färjan är bra :)

Svar: Vad spännande, då har jag något att se fram emot :)
Tina Håkansson

2 Jamie :

skriven

Scythe och Restore Me är såå bra! :)

Svar: Åh vad kul att höra! :)
Tina Håkansson

Kommentera här: