0

Generalens älskarinna Del 2 av Lisa Hågensen

 
Kriget har brutit ut och vännerna från Norra Hellas riskerar sina liv i en sista strid mot die Herrenvolk.
 
Efter att ha läst Generalens älskarinna Del 1 var jag så sugen på att läsa även sista delen, men det kändes verkligen inte som att det här var sista. Slutet var väldigt öppet, så det känns inte omöjligt att det kanske kan komma fler böcker som utspelar sig i den här världen.
 
Det här är en bok som går väldigt snabbt att läsa, just för att det hela tiden är så spännande. Den här boken är väldigt spännande den med, även om jag gillade del 1 snäppet bättre. Tyckte som sagt om att det var så mycket fokus på tjejerna i den. Här ska vi följa alla karaktärer igen, och jag tyckte det kändes lite rörigt innan jag fick ihop vem som var vem osv.
 
Jag vill inte avslöja för mycket ifall det är någon som inte har läst den här serien, men jag måste säga att det här verkligen är läsvärda böcker som jag rekommenderar att plocka upp.
 
 
 
Titel: Generalens älskarinna Del 2
Författare: Lisa Hågensen
Serie: Purebred #4
Förlag: Fusce Förlag - Tusen tack för recensionsex!
Utgivningsår: 2018
Sidantal: 252
Finns hos: Adlibris | Bokus
 
Mitt betyg: 3/5

Kommentera här: